/
2 Comments


Zonnedagen. Sommige ochtenden word ik wakker met een mega krullenbol. Dan leiden mijn haren zomaar hun eigen leven.
Gisteren was het zo'n ochtend. Ik ben al vroeg opgestaan en heb in mijn pyjama uren in de tuin doorgebracht. De zon was ook al wakker.




Bungelend de krant lezen en blauwe besjes als ontbijt.
Want blauwe bessen horen net zo bij de zomer als mijn zonneblonde haren.


 

In de middag schilderde ik vossen en konijnen. (daarover in de volgende post meer).

Vandaag is de zon verstoppertje aan het doen en ze heeft een wel heel goede verstopplek gevonden. De luchten zijn grauw en de regen tikt zachtjes. Ik beantwoord mijn brieven.
Hebben jullie het ook fijn?


You may also like

2 opmerkingen:

Zoete Kers zei

Wat heb je een geweldig blog, ben daarom ook heeeel blij dat ik je gevonden heb!
Ik zie mezelf een beetje terug in jou, grappig hè?

éva-mona zei

Love your hair... Can't read your language but I appreciate looking at the pictures ;-)

Mogelijk gemaakt door Blogger.