/
0 Comments
Dromen en bungelen onder de sterrenhemel, samen met een spinnend katje deed ik het vannacht. Vroeger wilde ik al zo graag eens een keer in een hangmat gaan slapen. En nu onze hangmat gistermiddag was aangekomen kwam die droom toch eindelijk in vervulling.

Het was een niet te koude zomernacht, de lucht was helder en de maan verstopte zich. Maar er waren wel ontelbaar veel fonkelende sterren. Het sliep heerlijk en een koortje van vogels maakte ons vroeg in de morgen wakker. Maar dat was niet erg, na een lauwe douche en een kopje Sint Janskruid huppelde ik de  (warme) dag in. (Oh en de muggen vonden ons (helaas) ook heel leuk!)
En om klokslag negen uur vanmorgen stond ik veel te nieuwsgierig met mijn bonnetje bij de HEMA om mijn analoge vakantiefoto's op te halen. Het ophalen van ontwikkelde foto's is voor mij altijd het einde, het herbeleven van al weer vergeten momenten is zo bijzonder fijn. Wat er ook gebeurde vanmorgen was iets heel onverwachts: er waren bloemen door de brievenbus gedaan vannacht! De hele dag vraag ik me al af wie deze stiekeme romantische heer of dame is geweest. Ik ben zo nieuwsgierig, of ik er ooit achter zal komen weet ik niet.

Ik mis elke dag Zweden een beetje meer. Stiekem denk ik al aan sparen voor vliegtickets naar Stockholm in de kerstvakantie. Ik voel me hier niet thuis, de nuchtere Frieze mensen en het sfeertje van het noorden en misschien wel van heel Nederland vind ik gewoon op de een of andere manier niet zo fijn. Ik wil dolgraag naar de Zweedse kunstacademie gaan. Maar dat zijn nog hele prille en kleine plannen. Maar het houdt me zo bezig..
 
 

 

 
De dag bracht ik door met zee madeliefjes tussen de tenen, (ja zee madeliefjes bestaan echt heb ik vandaag ontdekt!) de zee roept me op deze drukkend warme dagen. Ik nam een salade mee en een klein wijntje en vloog naar haar toe.  mijn wangen zijn nu en beetje rood,  en de haren zijn zonneblond geworden, een zoute huid. Ik ga gauw proberen te scannen maar het lukte me nu niet goed. Misschien moet ik er een handig computer meneertje bij halen. 


You may also like

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.