/
1 Comments
Mijn plantje was mee naar Noorderzon afgelopen vrijdag. Plantjes vinden festivals niet zo leuk als mensen, ze gaan er triest van hangen. Ik had haar daarvoor bij de IKEA gekocht dus kon ik haar jammer genoeg niet meer thuis brengen.

De mensen vonden het wel heel leuk, een jongen wilde er zelfs dansjes mee doen. De volgende morgen heb ik gezegd dat ze gauw weer op zou springen en heb ik d'r in de zon gezet, nu gaat het al beter met haar.
Dit weekend ben ik twee keer op het fijne Noorderzon geweest, een festival waar ik al vanaf dat ik drie ben en in de buggy zit kom, en nog steeds dolgelukkig rond huppel. In de avond met de duizenden lichtslingers en muziekjes op het podium aan het water, de mensen die dan met rubberbootjes van de muziek genieten en het mooiste houten koffiekraampje van de stad waar vier meneren de hele dag koffie staan te malen.

En alle kunsttentjes, voorstellingen. (jonge) bandjes uit heel de wereld.
Ik was vorige week zondag ook al gegaan met een lief oud schoolvriendinnetje en we zagen zo'n leuke voorstelling in een kleine container, een levende animatie met allemaal diertjes van gevonden voorwerpen. het was zo leuk. 








Nu is het alweer zondagavond en vandaag heb ik de hele dag gewerkt aan mijn kleine collectie die binnenkort in een winkel zal verschijnen in de stad. Ik verkoop er vooral schriften, Sinne-gedichtjes en briefpapier. (hierover gauw meer!)


You may also like

1 opmerking:

Aafke zei

ohh lieve damianne, dat winkeltje ga ik nu zeker eens opzoeken als ik in leeuwarden ben! Wat leuk! ik heb er nog nooit van gehoord. liefs, aafke

Mogelijk gemaakt door Blogger.