/
1 Comments



 
  
De geur van zomerregen in de straten. Er gaat weinig boven die geur vind ik altijd
Mijn gele paraplu, nieuwe broek en ik maakten een wandelingetje vandaag.
 
 

Uit elke tuin plukte ik stiekem een bloem, daar merken de mensen toch niets van.  En uiteindelijk heb je toch een mooie bos verzameld! 


Oh en zien jullie de mooie rode mevrouw? Ik kom haar elke keer weer op het zelfde plekje tegen en dan troetelen we even. Ik ben dol op haar, ze huppelt altijd zo vrolijk op me af.(sorry maar ik kan echt wel uren over katten praten)

We hebben bijvoorbeeld ook een oude suffe buurkat, het poezenkind Sinne vindt hem een heel interessante man.
De oude meneer zit vaak een beetje te brommen, boos te kijken en zijn staart heen en weer te zwiepen. 
 Sinne gaat dan met volle vaart op zijn staart af om ermee te spelen, terwijl de chagrijn blijft liggen en zich geen moment verroert, alleen een beetje zit te brommen. Ik vind het zo'n grappig gezicht!





Oh en ik vond het weer tijd voor wollen vestjes toen ik naar buiten keek. Deze witte had ik al een tijdje, en gisteren kwam een hele mooie beige met de post. Maar eigenlijk is het jammer genoeg nog helemaal niet zo koud merkte ik later.
Ik kan niet wachten tot de blaadjes weer van de bomen vallen, en de warme kleren weer nodig zijn, en jullie?


You may also like

1 opmerking:

Bellefleurdelis zei

ik wacht op de herfst en de winter...hier is het toch al fris genoeg om een jas of een wollen truitje aan te doen : )

Mogelijk gemaakt door Blogger.