/
2 Comments




 

Donderdag was ik voor het eerst van mijn leven in Zwolle.
Zwolle heeft een heel mooie historische binnenstad, we bungelden aan de grachten met thee uit de landkaartenthermoskan en ik kocht een vetplantje in een hele mooie winkel. Na een paar uurtjes reisden we door naar Amsterdam en daar was het zo fijn, vrienden van mijn vriendin hebben midden in het centrum een woning aan de grachten en daar mogen zij zo nu en dan in, nu was ik de gelukkige en mocht ik mee!
Ik heb nu alweer heimwee, hoewel ik nog maar net weer thuis ben gekomen. Nu wiebel ik met mijn tenen want die zijn koud en ik durf niet zo goed in mijn agenda te kijken wat ik nog allemaal moet doen voor maandag. Ohja ik ga heel gauw bloggen over mijn heerlijke dagen in de hoofdstad, en de mooiste jas van het heelal die ik heb gekocht





You may also like

2 opmerkingen:

Iep zei

Het klinkt allemaal waanzinnig mooi!
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad.
Ik ben beniewd naar de rest!

Liefs

Chiara zei

Leuke foto's!

Mogelijk gemaakt door Blogger.