/
0 Comments
Het is zo naar hoe ik telkens weer ziek word van die gekke malle gemene gluten. Ik heb dit weekend waarschijnlijk perongeluk iets met gluten gegeten nu lig ik draaierig misselijk en met buikpijn in bed, en kan ik niks doen dan liggen en nadenken en muis knuffelen. van mama moet ik goji besjes nootjes en pitjes eten (En dat is ook eigenlijk het enige dat ik binnenhoud op het moment)
Maar het is aan de andere kant vind ik ook heel fijn om zo met bewust eten bezig te zijn. (wat we thuis eigenlijk altijd al doen(maar nu nog meer))
Ik kijk er nu al zo naar uit om later mijn eigen broden te bakken. Zeker te weten dat er geen rare chemische dingen inzitten of conserveringsmiddeltjes. Mijn moeder bakte vroeger elke week een brood maar nu heeft ze daar geen tijd meer voor zegt ze. Het noten honing brood dat ik dit weekend had gebakken was geweldig goed gelukt. Knapperig en vanbinnen luchtig en lichtzoet door de honing.





Dit shirtje heeft zo'n mooi achterkantje vind ik, ik ben er een beetje verliefd op. 



En kijk eens hoe mooi het brood is geworden!








You may also like

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.