/
0 Comments







Ik voelde me zaterdagmorgen heel even gezond en mezelf en dat was zo fijn. Ik zwierde in een bloemig lente rokje en gaf alle zes potjes in de vensterbank water. De plantjes waren het eerste waar ik aan dacht, toen ik wakker werd.
mijn moeder vindt me een goede plantenmoeder.
Het gaat goed met ze, de lavendeltjes en de muntblaadjes zijn al een heel klein beetje in de wereld aan het rondkijken. Vroeger toen ik nog heel klein was vroeg ik altijd als mama de gordijnen open deed vol verbazing waarom de planten altijd eerder wakker zijn dan wij.

Ik ben net begonnen glutenvrij te gaan eten om te kijken of ik me dan minder ziek   en draaierig zal voelen, ik hoop zo dat het werkt. De rest van de zaterdag bracht ik door op de grond en in bed omdat ik me te zwakjes voelde. Ik wil niet zeuren over mijn ziek zijn maar dat is op dit moment een groot deel van mijn bestaan, en ik geniet van de momenten dat ik me even het oude vrolijke zwierige meisje voel.

Ik heb zaterdagmorgen ook een beetje lente in huis gehaald door stiekem wat sneeuwklokjes uit de overbuurman zijn tuint een paar huizen.verderop te plukken. Die heeft er toch zo veel dus dat mocht heus wel vond ik. Oh ja ik ben nu mijn blog lekker zonneglimpjes gaan noemen omdat dat gewoon mijn lievelingswoord is.








You may also like

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.