/
2 Comments
 

Een heel gelukkig tweeduizendveertien als eerst lieve volgers! Mijn tweede vakantie week is heel erg fijn, ik ben een paar daagjes naar Antwerpen gegaan en nog een dag naar Amsterdam en kocht daar zo ongelooflijk veel moois. Daarover in de volgende post meer!n Amsterdam ontdekte ik heel heel veel mooie winkeltjes. Allemaal in het mooie oude stijltje, het inspireerde me zo! Mooie winkels zijn soms net een klein museumpje.



 

Verder fotografeerde ik mijn aloe plantje en gelukssteentjes.
 
 
 


Als laatste zou ik jullie heel graag kennis willen laten maken met de net gestarte blog van een heel lief penvriendinnetje. Iep blogt over haar leven, wat ze meemaakt en wat haar bezighoudt. De link is http://mevrouw-iep.blogspot.nl ga maar heel gauw kijken!


You may also like

2 opmerkingen:

jade zei

Lieve Damianne, je bent zo een fijne lieve droomster. Nooit stoppen met dromen, en fantaseren en inspirerend zijn!

Nina zei

Wat je schrijft over vintage winkeltjes dat die net een museum zijn klopt echt! En Antwerpen is altijd zo fijn, & mooie foto's!

Mogelijk gemaakt door Blogger.