/
0 Comments
Dit is een heel lief plantje die bij ons in de vensterbank staat. Hij blijft maar groeien en woont nu misschien al wel vijf jaar bij ons in huis. Misschien is het wel omdat ik hem elke morgen goedemorgen wens.
Deze foto's zijn alweer een paar dagen geleden gemaakt toen ik vroeg vrij was en het winterzonnetje een beetje van zich liet zien. De afgelopen dagen heb ik heel erg last van mijn maag en ben ik heel zielig. (vind ik zelf)

Oh ja en ik ben alweer heel gauw jarig en schreef er nu al over in mijn dagboek! Als ik me morgen weer goed voel ga ik een nieuw verjaringsjurkje uitzoeken denk ik in de stad.
Bovenaan mijn verlanglijstje staat een poes en ik droom bijna elke nacht over dat ik een nieuwe kat krijg, zo graag wil ik het dus denk ik. Nu ga ik weer een liedje schrijven want mijn hoofd zit vol inspiratie




















 







You may also like

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.