Les photo's floues dans mon salons

/
8 Comments
 
 



Those photo's were token this morning, in my living room. Again with my mobile phone, so you can't see my outfit really good. If my camera is repaired, I will make some clarifying photo's of what I wear today. But on the other side I think, the effect is just really interesting...
 
oh and when I went to school by train this morning, I fainted. No idea why, but it was so wretched... Now I'm back home and I'm feeling nouseous and weak. Hope this feeling gets over soon....


You may also like

8 opmerkingen:

Fay Oberdorf zei

Het ziet er wel heel erg leuk uit, die outfit!
Mooi vest ook en de schoentjes zien er ook echt heel leuk uit :)
X

Fay Oberdorf zei

Lijkt me erg leuk, die guestpost :)!
Ik heb het wel eens gedaan, maar op verschillende manieren: eentje dat er gewoon fotos van mijn blog werden gehaald, en eentje dat ik een post maakte en die dan voor een andere blog maakte.
Maar ik denk dat jij gewoon foto's van mijn blog bedoelt toch (dat is ook wel wat makkelijker)?
Liefs!

Fay Oberdorf zei

Hihi, je kunt ook op 'voorbeeld' drukken bij het maken van je post, en die link (van het voorbeeld) naar mij sturen. Dan hoef je je wachtwoord niet weg te geven ;).

Closet Struck zei

Great post! Love the shoes!!

Come visit my blog!!!

http://closetstruck.blogspot.com/

Nancy Wilde zei

I love your hair!!!

www.nancywilde.blogspot.com

Joana zei

cool ;) visit my fashion blog, lots of outfit ideas! - http://joanakoleva.blogspot.com

Chloé zei

I´m in love with those woolly jackets and this is even better because it´s burgundy color. I love it.

Lisanne zei

nice outfit!

Mogelijk gemaakt door Blogger.

Follow by Email