/
4 Comments
Sinds een paar dagen woont hier een heel klein lief wondertje. Het wondertje heet Sinne en ontdekt spinnend de wereld.
 
 

 Ze vindt mijn haren heel leuk en maakt sprongetjes naar wiebelende tenen of naar haar eigen schaduw.
Toen ze hier voor het allereerst was, was het eerste wat ze deed spelen in de zon op het kleed. En welke naam past er dan beter dan Sinne? (Sinne= het Friese woord voor zon)



Soms denkt ze dat ze een papagaai is en klimt ze op mijn schouder. 



 Slapen doet ze op alles wat zacht is, maar ook in mijn knieholte of in een rolletje tussen mijn hoofd en schouder. En keurig om half vijf in de morgen staat ze paraat om met me te spelen!

Ik ben geloof ik een beetje verliefd geworden op dit kleine poezenkindje.



You may also like

4 opmerkingen:

jade zei

Oh, Damianne, wat een snoezig schatje! Ik ben benieuwd hoe ze eruit zal zien als ze wat groter is.

Belle Fleur de Lis - Lotte Janssens zei

damianne , ze lijkt wel een zusje van kamille te zijn...het maakt me blij te zien dat ze bij je is, ik weet nog dat je zei dat je ook een kitten ging adopteren. geniet van haar gezelschap en alle lieve dingetjes die ze doet, want ze worden snel groot. loopt sinne somes ook heel hoog op de tippe van haar tenen met een gebogen rug en haar staartje omhoog als ze ergens van schrikt ? kamille doet dit en dat vind ik wel grappig, het is alsof ze over de grond zweeft ofzo : ) en kamille speelt echt met alles wat ze te pakken kan krijgen. groetjes van kamille aan sinne

éva-mona zei

Thank you for your comment on my blog Spoonencore! It is really nice to discover your blog then. Your pictures are lovely and those portraits with your cat are so cute ^^ I will definitely come and visit your blog more often :-)

Unknown zei

Die is al groot geworden maar even schattig �� kus deedee

Mogelijk gemaakt door Blogger.