/
2 Comments


De dagen voelen steeds meer aan als zomer, dat is fijn en heeft iets intens waar ik me soms heel gelukkig door voel of juist een beetje naar. Omdat het dan te veel is.
Het warme weer ruikt naar vorig jaar en neemt me mee in herinneringen, als een nieuw seizoen opkomt moet ik altijd als eerste denken aan een jaar geleden om deze tijd en dan komt er weer van alles boven: gebeurtenissen en gevoelens klein of groot.

De grote esdoorn heeft haar zaadjes verspreid door de tuin en tegen ons huis aan groeien een paar wilde takken van haar. Ik vind ze zo mooi, misschien ga ik wel een stukje ervan potten en in mijn kamer zetten als dat lukt.




Ik zit ook weer vol inspiratie, word er vroeg wakker van en kan er niet van slapen. Het plan om een gedichtenbundeltje te gaan schrijven borrelde zo plotseling bij me op toen ik aan een vierde gedichtje over de kleine Sinne begon en daar zit ik helemaal vol mee. Misschien wil ik samen gaan werken met Fay want er is toch niemand die leuker kan illustreren dan mijn lieve pen vriendinnetje! (:
Ik zal gauw een voorproefje van zo'n versje bloggen!

Genieten jullie van de dagen?


You may also like

2 opmerkingen:

maike zei

oh ik heb ook altijd precies hetzelfde met herinneringen van voorgaande jaren. soms is het fijn en soms heel vervelend.

sarapirat zei

mooi!

Mogelijk gemaakt door Blogger.