Een avontuur

/
0 Comments
Met mijn koffer, een doos poezenbrokjes en het rode katertje in een mandje vlieg ik van het een na het andere adresje, vertel ik mijn verhaal wel meerdere keren op een dag bij verschillende kopjes thee. 


Ik woon van de ene dag op de andere niet meer thuis bij mijn moeder en wil het ook niet meer. Voel me liever even een vrij vogeltje.
Kleine Vlier geniet en spint heel tevreden. We hebben elkaar. 

Eergisteren maakte hij z'n eerste treinreis, keek hij verbaasd door het raam vanuit zijn mandje naar hoe de wereld voorbij vloog. Misschien moet ik voor hem maar gauw een OV treinkaart aanschaffen. Of reizen poezen gratis?

Hij rende en speelde daarna in een schildersatelier, stal stukken appeltaart van de borden en nu logeren we samen bij papa op de zolderkamer waar het heel hard waait. 

Vanmorgen fotografeerde ik Vlier en mijn vader mij. 
Er is veel gebeurd deze dagen, ik denk veel na, en toch merk ik dat ik nog helemaal geen tijd heb gehad om écht te verwerken, na te denken en te beseffen. Maar dat komt wel. Voor nu is het goed. 



















You may also like

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.