Een dagje vol Dutch design en prachtige binnenpleintjes

/
0 Comments
Afgelopen zondag bezochten we de aller laatste uurtjes van de prachtige designtentoonstelling How we work in Den Bosch.

We droomde weg bij de werken van o.a Mae Engelgeer en Scholten en Beijings.
Alles was zo inspirerend en zat vol mooie verhalen, ik vond het bijzonder dat niet alleen het eind product werd tentoongesteld, maar dat ook het maak proces en materiaal te zien waren.


Helaas zijn er maar weinig foto's van de tentoonstelling gelukt omdat de belichting in de hal niet goed was om scherpe foto's te maken.
Ik fotografeerde wel een deel van de tentoonstelling 'Raakvlakken'  die ik ook zo mooi minimalistisch vond.




  

Op de terugweg liepen we glimlachend door de prachtige binnenstad van Den Bosch, vol smalle steegjes en grachtjes.
We ontdekte we een heel mooi binnenplein waar hij mij met mijn lange vestje en nieuwe vintage rugtasje fotografeerde.

Daarna aten we in een biologisch eethuisje in de Postelstraat! 
 







You may also like

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.