kippenvelbenen voor de camera bij de oude landingsbaan van Soesterberg

/
0 Comments
Terwijl ik dit typte zaten aan mijn handen nog kleine glittertjes en mijn benen vol schrammen van de struiken met doorns waarachter ik me wel vijf keer razendsnel heb omgekleed. 

Vandaag speelde ik met kippenvelbenen en een gouden kroontje het modellen meisje voor het online magazine Oh marie.
De locatie was prachtig bij de oude landingsbanen in Soesterberg, eromheen was bos en heide.

De mensen waren lief en vrolijk. Ik voelde me er op mijn gemak en kon mezelf blijven. 

Meneer bracht me en was er aan het begin bij. Samen met zijn lichtblauwe racefiets reed hij daarna kilometers door het mooie natuur terrein terwijl ik leuk stond te doen voor de camera. 

Het is zo leuk om eens zoveel aandacht te krijgen. Er werd aan me geplukt en aan mijn haren gefrutseld, voor me heen en weer gerend als ik het te koud had. 
Er werden outfits voor me klaargelegd. En mijn schoenen werden gebracht. 

Ik kan niet wachten tot het resultaat van mijn fotoshoot voor het online magazine oh Marie!
(Het thema van de shoot is nog even geheim, en wordt volgende week gelanceerd)













You may also like

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.