echte avonturen met echte dromen

/
3 Comments
Tussen de dennenbomen, terwijl de zon al bijna onderging.
zijn haren vol zonneglimpjes,
ik glimlachend achter de camera.

Samen afdwalen van de werkelijkheid, dromen in de wereld van meneer en mevrouw zonneglimpjes. Dat is wat wij de laatste tijd het liefste doen.
we spelen de hoofdrol in onze zelfverzonnen levensfilm.
De mooiste spulletjes om ons heen en de ene nieuwe jurk na de andere.
fantaseren dat onze knuffels echt leven, en denken in mooie foto's in plaats van genieten van het echte moment.  Fantasie is het mooiste dat er is, maar ik wil ook graag weer een beetje met beide benen op de grond komen te staan. in de echte wereld ronddwalen. kijken en genieten, in plaats van overal plaatjes inzien. Daarin ben ik mezelf een beetje verloren de laatste tijd. Ik wil niet dat de droomwereld mijn leven overneemt.

Vandaag was een dag vol nieuwe inzichten, maar ook een dag vol verdriet.
Heel even was ik bang. Ongelooflijk bang voor dat het over zou gaan tussen de zonneglimpjes door mijn fouten en nare eigentschappen. Door het leven in een verhaal te zien waarin niets te gek is. Maar de echte wereld heeft grenzen, is soms hard. En daar wil ik niet meer voor vluchten.

Twee uur lang tranen, dunne stemmetjes, angst en verdriet aan de telefoon.
Maar ook de liefste woorden.
We kunnen niet zonder elkaar, zijn elkaars liefste
Alles wordt anders, we gaan echte dromen maken.
En niet meer erin leven.
Een echt avontuur met echte dromen.






You may also like

3 opmerkingen:

gemma zei

knap dat je het ook durft te delen als het wat minder goed gaat. Veel mensen delen alleen de beste dingen en dan lijkt het voor buitenstaanders of alles perfect is en dan kunnen denken 'bij mij is hen helemaal niet zo mooi' en dan verdrietig raken.
Ik vind dit trouwens mooie foto's :)
geniet,
-Iemand die jou eigenlijk helemaal niet kent.

Tina Sosna zei

So good! :) And his hair looks like tiny wings in the first one. :)

jade zei

wat een lieve en eerlijke post, damianne!

Mogelijk gemaakt door Blogger.