L'alsace

/
1 Comments







Frankrijk, ik was er voor een weekje met mijn moeder. En alles was er prachtig, zelfs de garagedeuren, stoeptegels en lantarenpalen!

We begonnen de dagen heel melig met champagne bij het ontbijt (want dat deden alle Fransen in het hotel!), bezochten een geweldig jazzfestival bij La Petite Pierre middenin de bergen, gingen kanovaren, fietsen en veel zwemmen in het meer vlakbij, en mijn moeder was jarig. Op haar verjaardag maakte ik haar wakker met slingers, ballonnen, een taart met heel veel kaarsjes en een bos bloemen uit de bloemenzaak van de foto.
Deze dag gingen we ook naar de prachtstad Straatsburg waar we naar het museum voor moderne kunst gingen, en mijn lievelingswinkels Monki en Cos waren er! Ik heb er twee nieuwe kledingstukken aangeschaft (daarover in de volgende post meer).
Kortom, het was heel heel fijn!



You may also like

1 opmerking:

Unknown zei

Beautiful!

xx Carina

Mogelijk gemaakt door Blogger.