jaune

/
1 Comments
Ik hou de laatste tijd ineens ontzettend veel van de kleur geel. De kleur van boterbloemen, zon, van citroenthee, en van mijn nieuwe jurkje!: hij was nu maar drie euro bij de hennes en maurits en ik vind hem heel mooi en zonnig. Als ik hem draag komt er af en toe een bij of wesp aan me snuffelen.

Gisteren was een hele leuke dag, ik ging met een vriendin naar een festivalletje in Groningen van elf tot elf in het straatje waar ook de Walnut store zit, van de vorige post.
Met allemaal bandjes en andere dingen te doen. Ook pasten we hoeden, ontdekten we nieuwe winkeltjes en aten we crépes met poedersuiker.

Het straatje op de derde foto vond ik er heel mooi uit zien toen de zon volop scheen! 
 

 




You may also like

1 opmerking:

Marieke zei

Wat een mooie zomerse foto's en wat een leuk jurkje!
Ik denk dat ik mijn kamer ook een geel kleurtje wil geven!

Hihi ik ben blij dat mijn brief toch nog goed is aangekomen.
Heb ik wel het juiste adres adres op geschreven?

Mogelijk gemaakt door Blogger.