les vacances

/
5 Comments
 
Ik denk dat ik vanaf nu gewoon in het Nederlands ga bloggen, want mijn Engels is niet super goed, en dit is eigenlijk ook best leuk! De titels blijven wel frans, omdat ik dat gewoon zo'n prachtige taal vind.
 

Zondagavond logeerde ik bij een goede vriendin: Lieve, we zaten voor de open haard met thee en schilderden met mijn nieuwe verfjes die ik dit weekend kocht bij 'Sostrenes Grenes'. Ik hou zo ontzettend van deze winkel! Je hebt er allemaal Deense spulletjes voor maar heel weinig geld. Ik kocht er ook nog een mini schildersezeltje + doek, een libelle-anzichtkaart, en geurzakjes in pastelkleuren.
 
 


 
 

 
 
 
En nu regent het maar dat vind ik eigenlijk helemaal niet erg want tikkende regen op het raam klinkt altijd zo gemoedelijk en sfeervol (:



You may also like

5 opmerkingen:

YOURFLIRTYLOOK | by Karlijn zei

wat een leuke post!

Mary Lee zei

these photos are so lovely!

hope you'll visit back
www.marylee31.blogspot.com

Molly Mers zei

i love those photos and small paintings <3

Irena zei

Je blog is zo leukk! (:

jade zei

Ik ben heel blij dat je vanaf nu in het Nederlands gaat bloggen! Mooie schilderijtjes maakte je!

Mogelijk gemaakt door Blogger.