Verliefd bungelen

/
1 Comments

'S ochtendsvroeg nog even samen verder dromen in de hangmat,
op het zonnigste plekje van de achtertuin. 
De bijen die om ons heen zoemde en dansende vlindertjes door mijn lichaam. Het was een heerlijk maar nog frisse lente ochtend.
Terwijl ik na een poosje heel de wereld bij elkaar babbelde zei hij vooral hm hm en hij lachte.  
Soms ben ik uit het niets heel druk, enthousiast en zit ik vol levenslust. Dan stel ik allemaal vragen en vind ik van alles uit. Dan weten andere mensen volgens mij soms niet helemaal wat ze ermee moeten. Omdat ik opeens alles van iemand wil. 































Toen ik uit de hangmat vloog om citroenthee voor ons te maken keek ik stiekem naar zijn dichte oog leden. De zon maakte zijn blonde haren goud en zo leek hij net een engeltje. Ik was opeens zo blij met hem. Ik kan me soms niet voorstellen dat er iemand is die door al mijn rare en eigenaardige eigenschappen heen kijkt, gewoon glimlachend door blijft schommelen in het schommel bootje. 
Ik hoop dat we de zomer lang samen kunnen bungelen in de zon. 




You may also like

1 opmerking:

Bloem zei

Aawh wat lief, geeft me helemaal zin om ook samen verliefd te gaan bungelen met de fijnste :)
(En ik kan me voorstellen waarom iemand je zo lief vind, want je lijkt me een heel fijn meisje)
(En wat ziet het ontbijtje er heerlijk uit)

Mogelijk gemaakt door Blogger.